Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-20 15:46:32
On 2017-04-20 09:16, Lapinas wrote:
> Trukt už vadžių ir vėl iš pradžių.
> Caponi užkliuvo faktas, kad plazmoidai bandydami parodyti koks zjbs
> vaizdelis yra pas plazmą, dėjo paveiksliukus su "skirtumais", kuriuos
> mes turėjome pamatyti per LCD monitorius. Kai iš principo per LCD
> neįmanoma pamatyti tų juodos atspalvių, kuriuos atvaizduoja plazma.
> Bet plazmoidai iki užkimimo įrodinėjo, kad vaizdeliai skiriasi, reiškia
> plazma rodo geriau.

Į mano klausimą neatsakei, vėl mini kažkokius mitinius plazmoidus, kurie
tokius vaizdelius dėjo.

Aš pats kartą dėjau LCD vs plazmą fotkes, darytas su dumbfonu, bet net
nebandžiau tuo įrodyti "plazmos vaizdo privalumų", o tik parodžiau, koks
skirtumas apžvalgos kampuose ir vaizdo užlaikyme. O to skirtumo tik
aklas nepamatytų.

Žodžiu, kariaujate su mitiniais plazmoidais iš njusų :)

Pamenu, buvo njusuose toks Kukutis, bet ir tai jo vienintelė problema
buvo, jog visiems visada siūlydavo pirkti tik plazmą, neįsigilinęs į
realius žmonių poreikius. Bet Kukučio jau keli metai njusuose nėra, būtų
juokinga, jei čia jis ir yra tie visi mitiniai "plazmoidai" :)