Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-20 19:27:53
OK, bandau paskutinį kartą. Tarkim, pas mane monikas nesukalibruotas ir dar
nureguliuotas taip, kad rodo mažiau raudonos spalvos.
Tu man atsiunti nuotraukas, kur neaišku kaip ir ką pribūręs fotografas, bet
esmė tame, kad vienas telikas tose nuotraukose su gerokai užlaužtu raudonos
spalvos kiekiu, o kitas praktiškai idealiai sukalibruotas. Akivaizdu, kad
mano monikas, raudonos spalvos rodo mažiau, todėl tas su padidintu raudonos
kiekiu atrodys visai gerai, o va kitas bus akivaizdžiai pablukęs. Arba
vienas telikas rodo per šviesiai, kitas normaliai, nufotkinam tai su blicu
ir/arba žiūrim nuotrauką per pritemdytą monitorių. Ir kokias išvadas bus
galima padaryt apart to, kad abu nuotraukoj matomi telikai rodo skirtingai?
Nepamirštam dar ir to faktoriaus, kad tu nebūtinai tos raudonos spalvos
intensyvumą ar įviesumą pasimažinai pats ar tai pasidarei sąmoningai,
monikas gali būt iš gamyklos kreivai suderintas, gali būt ne tavo ir t.t.,
ir pan. Šnekėdami apie vaizdo kokybę ir jo skirtumus mes turim n+1
parametrų, kurie sudaro bendrą visumą ir bet kokie tarpe tarp originalo ir
tavo akies esantys papildomi iškraipymai keičia ir bendrą suvokimą kas kaip
realiai atrodo ir kokie tikri skirtumai tarp daiktų, bei kaip subjektyviai
tie skirtumai yra jaučiami. Čia tau ne elementarioji aritmetika, kur, pvz.,
jei žinai, kad tavo termometras rodo laipsniu daugiau nei yra, gali tiksliai
pasiskaičiuot kokia yra tikra temperatūra.

Bet jei nedaeina, tai tebūnie, matyt jau vėlu mokytis...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/