Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-18 19:46:11
On 2017-04-18 09:23, Lapinas wrote:
> jis tik aktyviai traukė į dienos šviesą plazmoidų nusišnekėjimus.

Kokius? Gal nesunku būtų išvardinti? Nes ką plazmų heiteriai kalbėdavo
ir kokius mitus platindavo, tai galiu nors stulpeliu surašyti :)

> Man irgi tie nusišnekėjimai užkliūdavo, tai aš irgi prie plazmaheiterių?

Aha, tada tuo labiau tau bus nesunku juos išvardinti.

> Beje, ta diskusija apie plazmos kainą tai taip ir pasibaigė:
> visi plazmos gerbėjai rado vienokių ar kitokių priežasčių, dėl ko
> neperka, bet, anot jų, kaina buvo gera.

Ar tu turi teisę pareikšti savo nuomonę dėl prekės kainos, net kai ta
prekė tau asmeniškai nereikalinga, nes jau turi ar neįperkama? Ar
išsakęs nuomonę jau privalai tą prekę nupirkti?

Tai gal čia ir bus ta pati situacija ar ne? Aš, pvz., buvau vienas tų,
kurie sakė, jog ten ta plazmos kaina normali ir jos nepirkau. Ar reikia
dar sykį paaiškinti kodėl nepirkau? :)