Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-20 21:22:03
Taip, aš tikrai tikrai tikiu, kad viskas puikiai matėsi plika akim. Aš
tikrai tikiu, kad viskas ką tu bandai papasakot, taip ir buvo. Bet va tavo
nuotraukos yra tik abstrakcija, iš konkrečiai taviškių objektyviai galiu
daryt išvadą, kad domkratas ne pats kokybiškiausias, o dėl visa kita, galima
tik spėliot, kad tavo fotografuoti telikai rodė taip, kai ir turėtų rodyt
abiejų technologijų atstovai - apie jų skirtumus, privalumus ir trūkumus
jokios diskusijos nėra ir jokių klausimų nekyla - "čia net nėra apie ką
diskutuoti".
Va tik dėl vėlavimo pasikartosiu - tas vėlavimas yra ne dėl to, kad vienas
telikas LCD, kitas plazma, kažkodėl galvoju, kad ir pats tą puikiai žinai,
tik nelabai suprantu, kodėl antrą kartą bandai į tą dalyką atkreipt dėmesį.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. "Tau pasiginčyti tai sportinis interesas matyt, ne kitaip" - taip,
Captain Obvious, aš tą ne kartą ir ne du viešai deklaravau, tame tarpe ir
tiesiai tau adresuodamas - kai yra laiko, aš visai mėgstu pasiprisipisinėt
prie nesąmonių - o šitos diskusijos atšakos kontekste totali nesąmonė yra
tai, kad kažkokių nuotraukų padarytų su bele kokiais fotikais ir žiūrimų per
bele kokius monikus pagalba negalima vienareikšmiškai parodyt kaip kažkas
nuostabybiškai ar xujovai rodo. Jei žinai, kad už širmos vilkas, tai pamatęs
jo šešėlį gana drąsiai galėsi bandyt spėt, kad ten vilkas, bet jei nežinai,
tai šešėlis tau duos tik labai bendrą užuominą apie tai, kas tes slepiasi iš
tiesų. Telikų atveju nuotraukos žinančiam kas ten ir kaip turėtų rodyt
suteiks progą pakarksėt "ja ja, va va kaip viskas yra", o nežinančiam,
netikinčiam ar turinčiam savo įsivaizdavimus, bbs ten, o ne objektyvus
įrodymas.