Tema: Re: plasma
Autorius: Sniegas
Data: 2017-04-18 10:29:48
Atsižvelgiant į tai, kad 40" UHD LCD televizorių nupirkau už 545 eurus, 600
už važinėtą plazmą švelniai sakant daugoka.

"Bronco"  parašė naujienų news:od3g4v$dn6$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017-04-17 21:32, Sniegas wrote:
> Tada gal sutariame taip - sugalvoji parduoti - duodi žinią, tarsimės dėl
> kainos. OK? Man nedega.

Tau taip nieko nesigaus, nes man šis keitimo projektas beveik pabarabanu
:) Tu turi pats mane purtyti, mojuoti 600 EUR man panosėje ir spausti,
jog skambinčiau tais skelbimais :] Tada vardan šventos misijos - "Plazma
Sniegui" pradėčiau gal krutėti po truputį :)

Nes aš tau 100% duodu savo žodį, jog aš jo už 400 EUR niekam neparduosiu
net jei jis bus TV Nr. 3 mano chatoje :) Galų gale, pastatysiu
nuomojamame bute ir pakelsiu nuomos kainą :] Šiais laikais net
padoresnio mobilniko už 400 EUR nenusipirksi, o tu nori 50" V serijos
plazmą už tiek paraut...

Jei tau reikia tiesiog pigaus teliko į kaimą, tai pirk, gi, skelbimuose
pilna iki 400 eur visokių LCD ar HDready Panasonic plazmų.