Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-15 17:01:38
Blet, tu gal paskaityk nors vieną kartą ką aš rašau - man, jei atvirai,
giliai px plazmos, lcd ar dar kokie gaidžiai, aš apie jas (t.y. kad plazmos
blogos NIEKADA nerašiau), o prisipisinėju aš prie aklų fanatų (ir ko gero
plazmistai beliko vienintelė tokia gruopuotė newsuose, kažkaip net graužtuko
fanai nėra tokie aktyvūs), kurie patys sau prieštarauja ir kurių žodžiai
akivaizdžiai prasilenkia su darbais.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/