Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-20 21:14:11
On 2017-04-20 16:44, Julius wrote:
> Bet sutik, pats faktas kad jis jau mokėtu už PLAZMĄ pinigus ir dar
>   cielus 400€, jau duoda vilčių apie praregėjimą!:)

Tai jis jau praregėjo, kaip pamenu iš nesenų postų grupse, tik jau
naudos iš to jam nedaug. Nes net naudotą normalios klasės plazmą pigiai
surast neįmanoma. O buvo laikai, kai super pigiai tuos ST60 išpardavinėjo.

Tas pats mano kolega, kuris prieš metus ieškojo tvarkingos naudotos
plazmos ir nerado, savo laiku vietoje 50ST60, kurį aš jam siūliau
pirkti, nusipirko kažkokį 42" Samsung LCD ir dar brangiau sumokėjo.
Paskui gailėjosi, bet jau buvo vėlu gerti Boržomį.