Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-15 19:19:31
news:octcnb$671$1@trimpas.omnitel.net...

> Paskutiniu laiku ir taip šitam užsiėmimui per daug laiko skiriu :)

Akivaizdu, kad arba neskiri, arba net nesistengi suprast kas rašoma juodu
ant balto.

> Konkrečiai prie kokių "aklų fanatų" prisipisinėji? Ir kas tai "grupuotei"
> priklauso njusuose? Apšviesk.

Gal išjunk durnių?

> Kad "žodžiai prasilenkia su darbais" čia tu pats išsigalvojai, aš o.tv
> skaitau daug metų ir tavo pastebėjimų patvirtinti negaliu. Bet šiame
> grupse visada buvo keli plazmų heiteriai ir tu pats esi vienas iš jų, nors
> bandai maskuotis po tariamo "objektyvumo kauke". Niekam čia dėl to
> abejonių nekyla.

Labai gerai. Svarbu tu pas mus objektyvumo įsikūnijimas, puikiai žinai kas
ką galvoja ir kodėl kaip elgiasi. Tai vėliavą tau į rankas ir toliau
diskutuok pats su savim, bo tokie veikėjai, kurie ne tai kad neklauso, ką
sako oponentas, bet realiai šnekasi su vaiduokliais savo galvoj yra kaip
minimum bveviltiški. Jei turi noro, toliau su įsivaizduojamu manim gali
diskutuot net nerašinėdamas, tikras aš irgi tau netrukdys.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/