Tema: Re: plasma
Autorius: Julius
Data: 2017-04-16 22:23:57
"Sniegas" <sniegas@sniegas.lt> Wrote in message:
> 400 grynais. Tinka?

Sniegai nejau ryštaisi tokiam pirkiniui? Sveikinu.
O Bronko truputi pasilaužęs parduos už 500€. Ir paims primetęs dar
 štuką tikrai nedaug, apie 3500h žiūrėtą 65VT60 iš Klaipėdos.
 Maniškis ST per nepilnus metus nuvažiavo 2951h. O anas reiškia
 tinginiavo visiškai. Va tai būtu atnaujinimas.
O gal Sniegai tu imk išk Klaipėdos? Tikrai nesigailėsi.

--
storas