Tema: Re: plasma
Autorius: Xeen
Data: 2017-04-18 19:23:55
O jusu bluray grotuvas buvo sertifikuotas kaip atitinkantis THX
reikalabivimus? :)
o atstumas iskarto reiskia kad ekranas sukalibruotas?
pats paninfarina sake kad to telikas tik atstuma atitinka.

na gal nepradekime. nes tuoj nusileisime kad is viso sito pagrindinis
akcentas yra ekrano dydis ir atstumas iki jo...o kad ziurima velnias
zino kelinta karta perspausta rip'a tai jau kaip ir pofigu.

ta as ir norejau pasakyti. jei jau artinames prie THX reikalavimu, tai
gal artinkime viska, o ne tik atstuma iki ekrano.

p.s. ir kazkaip nerandu kad 50V10 turi THX sertifikacija. jei turite
nuoroda - pasidalinkite.