Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-15 06:52:29
On 2017-04-14 22:52, Caponi wrote:
> o va plazmistai choru giedojo, kad telikas super, kaina super, tik va
> per didelis, zaraza...

Mano manymu kaina buvo santykinai normali, o kažkam kaina atrodė per
didelė, tsakant, nuomonių įvairovė gali būti.

O kokiam ten konkrečiai "plazmistui" jis buvo per didelis, tai čia tik
tu pats žinai, aš jau to treado nepamenu mintinai. Blogai tik tas, jog
tu bandai iš kažkieno kvailo leptelėjimo ar subjektyvios nuomonės daryti
kažkokias globalias išvadas ir lipdyti jas prie tavo nekenčiamų plazmų.
Nes neteisingas "per didelio" teliko mitas visiškai nepriklauso nuo
teliko technologijos, ką jau aptarėme anksčiau.