Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-18 20:06:28
On 2017-04-18 19:23, Xeen wrote:
> O jusu bluray grotuvas buvo sertifikuotas kaip atitinkantis THX
> reikalabivimus? :)

Grotuvas, laidas, užuolaidos, lova, žmona ir net katinas sertifikuoti THX :]

> o atstumas iskarto reiskia kad ekranas sukalibruotas?

Ne.

> pats paninfarina sake kad to telikas tik atstuma atitinka.

O mano turi ir THX reikalavimus atitinkančius sukalibruotus profilius.
Bet jei galvoji, jog THX reikalavimų laikymasis duoda efektą tik juos
įvykdžius pilna apimtimi, paprasčiausiai klysti.

Kiekvienas jų tik priartiną vaizdą prie etalono, bet tai nereiškia, jog
jei, neduok dieve, neturi telike atitinkamai sukalibruoto profilio, tai
jau gali sėst nuo teliko per 10 metrų ir blogiau jau nebus. Bus.

> na gal nepradekime. nes tuoj nusileisime kad is viso sito pagrindinis
> akcentas yra ekrano dydis ir atstumas iki jo...o kad ziurima velnias
> zino kelinta karta perspausta rip'a tai jau kaip ir pofigu.

O koks skirtumas teorijai dėl perspausto ripo ar pvz. kvadratais
lakstančio TV3 SD signalo? Jau paaiškinau, jog kai kalbame apie
optimalius atstumus nuo FHD teliko ekrano, turime omenyje ir FHD video
tūrinį, o ne perspaustą SD. Kai kalbame apie 4K, tai turime 4K video tūrinį.

Be abejo, spoksant į nuostabią lietuviškų televizijų SD kokybę, norisi
nuo teliko bėgti kuo toliau.

> ta as ir norejau pasakyti. jei jau artinames prie THX reikalavimu, tai
> gal artinkime viska, o ne tik atstuma iki ekrano.

Aš už tai irgi. Bet jau paaiškinau, jog bet kuris iš žingsnių duoda
efektą, o ne tik kai yra visi kartu. Jei kiti žingsniai kaip taisyklė
kainuoja pinigus ir nemažus, todėl ne visiems labai jau paprasta viską
pasidaryti pagal fengsh... tfu, THX, tai bent jau taburetės perstūmimas
į tinkamą patalpos tašką visai nieko nekainuoja.

> p.s. ir kazkaip nerandu kad 50V10 turi THX sertifikacija. jei turite
> nuoroda - pasidalinkite.

Aš nerašiau, jog 50V10 turi. Gal turi oficialiai, gal ne, tingiu
aiškintis. Bet jis tikrai turi neblogai gamykloje sukalibruotą profilį
filmų žiūrėjimui. Nenustebčiau, jei ten viskas atitinka THX.

Šiaip, tokius klausimus geriau atsakytų Icetom.

Arba štai:

http://www.hdtvtest.co.uk/news/panasonic-tx-p42v10-tx-p50v10-20090602153.htm

....the Panasonic TX-P42V10 also features additional THX video
certification, and interactive functions such as [Viera Cast] and DLNA
media streaming capabilities. Is the Panasonic V10 plasma worth the
extra money over the G10 series? Let’s find out…...