Tema: Re: plasma
Autorius: Lapinas
Data: 2017-04-20 09:16:19
Trukt už vadžių ir vėl iš pradžių.
Caponi užkliuvo faktas, kad plazmoidai bandydami parodyti koks zjbs
vaizdelis yra pas plazmą, dėjo paveiksliukus su "skirtumais", kuriuos mes
turėjome pamatyti per LCD monitorius. Kai iš principo per LCD neįmanoma
pamatyti tų juodos atspalvių, kuriuos atvaizduoja plazma.
Bet plazmoidai iki užkimimo įrodinėjo, kad vaizdeliai skiriasi, reiškia
plazma rodo geriau.