Tema: Re: plasma
Autorius: Bronco
Data: 2017-04-15 18:03:07
On 2017-04-15 17:01, Caponi wrote:
> Blet, tu gal paskaityk nors vieną kartą ką aš rašau

Paskutiniu laiku ir taip šitam užsiėmimui per daug laiko skiriu :)

> - man, jei atvirai,
> giliai px plazmos, lcd ar dar kokie gaidžiai, aš apie jas (t.y. kad
> plazmos blogos NIEKADA nerašiau), o prisipisinėju aš prie aklų fanatų
> (ir ko gero plazmistai beliko vienintelė tokia gruopuotė newsuose,

Konkrečiai prie kokių "aklų fanatų" prisipisinėji? Ir kas tai
"grupuotei" priklauso njusuose? Apšviesk.

> kažkaip net graužtuko fanai nėra tokie aktyvūs), kurie patys sau
> prieštarauja ir kurių žodžiai akivaizdžiai prasilenkia su darbais.

Kad "žodžiai prasilenkia su darbais" čia tu pats išsigalvojai, aš o.tv
skaitau daug metų ir tavo pastebėjimų patvirtinti negaliu. Bet šiame
grupse visada buvo keli plazmų heiteriai ir tu pats esi vienas iš jų,
nors bandai maskuotis po tariamo "objektyvumo kauke". Niekam čia dėl to
abejonių nekyla.