Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-15 12:35:19
Nu Bronco rašė, kad pilnam kaifui reikia telikus žiūrėt iš rekomenduotinų
atstumų, kas 46" telikui FHD turiniui yra 1.96m, 55" - 2.35m, 65" - 2.77m.
Net ir gyvenant paprastuose daugiabučiuose >2.5m žiūrėjimo atstumas tikrai
ne egzotika. Čia tik pyst - ir superpasiūlymas geram 65" telikui. Nu būčiau
aš plazmofanas, tai daug negalvojęs griebčiau, ir jei 3 aparatai
nereikalingi, tai kokiam pradedančiam plazmofilui savo nykštukinį 46"
aparatą prakalčiau, bo pagal tas rekomendacijų lenteles anas tik kojūgaly
arba parašoj kabint skirtas :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/