Tema: Re: plasma
Autorius: Julius
Data: 2017-04-18 21:42:51
"Sniegas" <sniegas@sniegas.lt> Wrote in message:
> Gerokai pajodinėtą arklį parduoda už brangiai. Geriau aš tuos 950 eurų
> pridėsiu OLED pirkdamas.

Nemanau kad apturėsi daug laimės pirkdamas OLED TV. Pirma, kad jis
 bus samsadročis. O aš jiems nei vidrų neleisčiau gamint. Viskas
 per šikną padaryta. LG - tas patas kakutis. Antra,- tai nauja
 technologija tokiems dygžiams ir krūviams. Nežinia kaip jie rodys
 po 5-10 metų. Plazma save užsirekomendavo savame rate labai
 teigiamai. Apie OLED'us tik pastebėjimai iš prekybcentrių. Niekas
 dar čia neklykė iš džiaugsmo apie jo oh ir ah.

--
storas