Tema: Re: plasma
Autorius: Xeen
Data: 2017-04-17 11:28:07
aij nu tai cia nei virtuve, nei svetaine.
hibridas kazkokis siuolaikinio biednumo ismyslo. :)
nors ir pas mane kitaip nesigavo kaip tik ta hibrida tureti :(

ir jei tai nera bukvaliai virtuve, tai kaip suprasti "ai jei normali
viruve, bent 15 kv.m." - tai cia tipo tokio dydzio hibridine patalpa ar
tik virtuves zona? na norisi man suprasti i kokio dydzio patalpas zmones
telikus vietoj tapetu naudoja :)

o paminejimas siame tryde buvo pirmas.
na gal kiti minejo. bet jei jau i 15kv virtuves kazkas svaigsta apie 50"
ir Up... tai man naturaliai kilo klausimas ir apie kitas mazos
kvardraturos patalpas, o mazesne nei 10kv pas save tik viena radau... :)