Tema: Re: plasma
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-15 17:01:36
Tai tu gal ir taip, o va kiti džiaugiasi 46", tai gal neadvokatauk...

Kas link "Ypač, jog tie naudoti plazminiai yra gana brangūs ir neaišku kodėl
juos žmonės parduoda" aš 100% sutinku, ta aptariama diskusija būtent dėl to
ir kilo, kad visi ne plazmos religijos pasekėjai tvirtino, kad prašoma kaina
už seną plazmą yra per didelė, o plazmistai sakė, kad kaina zajabys, ir
nepaisant to, kad praktiškai visi, išskyrus tave, turi mažesnius aparatus,
kuriuos žiūri iš per dielių atstumų, niekas nesuskubo jo pirkt, aiškindami,
kad būtent "per didelis" (o juk tokių nebūna, ar ne? :-)), o ne per brangus,
per senas ar per prastas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/