Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-08 13:00:32
kodel tu isikandes, kad vasia negales atlikti garantinio?
Gal ir negales, bet kuo remiantis tu taip teigi?

Antras dalykas - garazinis Vasia lygiai taip pat uzdirba
kaip ir ne garazinis Vasia - priklausomai nuo darbu apimties.
Net jei imti atveji, kai garantini atlieka tik vasia is autorizuoto
garazo, kas trukdo neautorizuotam vasiai atlikus technini
aptarnavima prie patikros sudeti varneles (kurias jis beje ir
taip turi sudeti pagal gamintojo tech. aptarnavimo manual'a)
ir prie pastabu dar kazka irasyti, pvz, "sudiles rato guolis,
reikia keisti nauju". Su tokia aptarnavimo atlikimo pazyma
nuvaziaves pas autorizuota Vasia klientas gales tiketis, kad
bus garantiskai patenkintas.



"Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message 
news:hi719e$7kb$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message 
> news:hi7078$5so$1@trimpas.omnitel.net...
>> nu cia kaip ir px.
>
> tai kad ne px.
>
>> Todel, Vasia padare savo darbus pagal gamintojo REQ
>> ir sedi sau ramus.  Jei yra mazgai, kuriuos reikia ne tai,
>> kad pakeisti, bet "patikrinti", tai Vasia siuo atveju lygiai
>> tiek pat angazuotas pastebeti ir nepastebeti gedimo, kiek
>> ir kitas Vasia, is autorizuoto serviso.
>
> Vat butent, kad Vasia is autorizuoto serviso angazuotas todel, kad, rades 
> sugedusia garantine detale, keicia ja nauja, uzdirba "valandas", nuo kuriu 
> kiekio priklauso jo alga. Nepriklausomo Vasios atveju jis gauna vienodai 
> tiek pat, nepriklausomai kiek garantiniu gedimu surase i protokola, nes 
> jis nekeis garantiniu detaliu ir neparduos "valandu".
>
>