Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Gimp
Data: 2010-01-08 10:11:16
Siaip viskas OK su Veho - aptarnavimas ~ 450, is ju uz darba ~ 130 lt - kita
epsploatacines medziagos, kurios irgi ne kosTmoso kainom: 4 l ELF (atrodo)
5W40 ~110 lt, tepalo filtras ~ 50 lt, poverzles ir kt smulkmenos. Gal  Kemi
butu galima sutaupyti 50 lt ant darbo, bet nemanau, kad verta (tiesa ten
buvau pries kokius 8 metus). Del medziagu - tai turguje pirjkdamsir dar
daugiau gali sutaupyti.

Behe, Honda Baltic man jau pries metus atsiunte laiska, kad galiu
aprtarnauti (ir remontuotis, nors cia neaktualu, nes auto garantine) ir ne
pas autorizuotus atstovus ir garantijai tai tures itaka tik tuo atveju jei
konkrecioje vietoje bus pridaryta nesamoniu .

Kewle, dar paaiskink, kad minusuosi is kainos atpirkdamas 150 lt kainos
skirtuma uz mano Kashijama kaladeles is trekstaros :)

Gimp