Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-07 12:54:07
na tai cia kaip ir bet kuriuo kitu atveju- koki veiklos partneri pasirinksi...
galioja universaliai bet kur- pradedant semeckiu pirkimu , draudimu ir visais kitais dziaugsmai.
va buvo BMS"as, didelis grazus ir solidus- nu kotais jo klientai nespinduliuoja dziaugsmu siuo laiku sugedus garantinei prekei...