Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-07 12:41:22
Kiek supratau, niekas cia ir nepriestarauja taupymui. Taciau nereiktu
uzmirsti, kad taupymas turi savo kaina. Kame riba? Nes OK - laikom, kad
tepalus keisti butent pas dyleri, neleidziant to padaryti KEMI ar MARTONUI -
marazmas. O kaip su "skirstytuvo ir ritineliu dirzo keitimas" (citata ish
knygutes) pas dede Vasia garaze? Bac - po 5000 km  nutraukia nafig ta
dirza - uzkala matora. O serviso knygelej tik kryziukas padetas apie atlikta
aptarnavima. Dar aisku pigiau - be fakturos galima susitart. O dirzeli Vasia
irgi Gariunuose nupirko - ten irgi pigiau. Ieskosiu dirzelio pardavejo,kad
gauti sertifikata, jog dirzelis atitiko GOST'a ir variklis turi buti
remontuojamas pagal garantini? Siuo gyvenimo momentu esu laai pikc ant
savokarucio markes atstovo, bet tokioj situacijoj, jei mane pasiųstų,
nesijausciau labai teisus.

Imam kita varianta. Atvaziuoju po 50.000 km su byranciu per visus galus
karuciu. Nieko nekeiciau, nieko nedariau - vaziuoju kol vaziuoja. Isistatau
kiaules akis ir sakau - aptarnavimus dariau servise. Serviso adresas - mano
garazas. Kol neirodysit priesingai - privalot remontuot. Irgi kazkaip
negerai gaunas...