Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-08 11:59:54
na, bet gyvenant Vilniuje ar nebutu abyda varineti kazkur
i Marijampole?  Ne visi vazinejantys naujais automobiliais
yra iseje i pensija anksciau laiko, yra gi ir proletariato gan
didele dalis, kurie neturi laiko darbo metu nuvaryti auto uz
150km. esanti servisa, grizti su taksi is ten, paskui vel su
taksu vaziuoti pasiimti ir vel grizti - visa tai darant darbo
metu (nes ne darbo valandomis ir servisas nedirba). Gal
tada paprasciau jau mano minetu pasiulymu pasinaudoti -
nusipirkti pvz toyota boring (deadly boring edition) modeli
ir nesukti sau pautu su panasiom problemom.