Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-08 11:55:53
neskaiciau tu pakeitimu, bet jeigu bus sukurtas
juridinis irankis tokiems dokumentams/kopijom
gauti, tai nebus tokios problemos :)

Antras dalykas - kewle gali kliento paprasyti
irodymu daugiau, nei saskaita faktura, o, pvz,
pagal tam tikra standarta uzpildytos formos is
aptarnavima atlikusios imones su deklaracija,
kad toks ir toks aptarnavimas atitinka gamintojo
nustatytus aptarnavimui reikalavimus, o faktiskai
patikrines - nustatyti, kad jie buvo pazeisti ir apie
tai perduoti info atitinkamoms tarnyboms, kurios
jau ir patikrins, ar nebuvo klastojami dokumentai,
israsinejant saskaitas su castrol 0w-60, kai realiai
uzpajamuota buvo tik wd-40 :)