Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: zlc
Data: 2010-01-07 11:23:17
> tu kaip eilinis vartotojas šiaip gali išvis padėt skersą ant servisu ir
> nekeist tų filtrų pas save garaže :).
Gal ir galiu, bet neturiu stampo, nu tam, kad galiotu garantija, jei ka :)
O kada reikia keisti filtrus, parasyta knygeleje.

> Kita vertus, pas daugumą automobilių pardavėjų gali gaut aptarnavimo
> grafiką artimiausiems 200kkm.
Galvoji tai padeda? Nifiga! Kas karta reikai aiskinitis, kodel tas ir anas
padaryta papildomai, kai pagal grafika nepriklauso, kodel kaina aukstesne ir
t.t., nes grafikas padaromas pigesnis, kad tu tik pirktum masina.