Tema: Re: Piktas ir blogas servisas - komentas neoficialus
Autorius: zlc
Data: 2010-01-08 10:29:48
kewle, sita matei? Cia siaip, katik mailu gavau :)

"kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message 
news:hi5s1k$6d4$1@trimpas.omnitel.net...
> biski pakomentuosiu :) zr.žemyn
>
> -- 
> '(oo)'
>
>
> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message 
> news:hi5qn6$5q7$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Galu gale, galbut, autorizuoti pagaliau susirupins tuo, kad is
>> tikro klientas _NORETU_ atvaziuoti pas juos del kokybes,
>> o ne butu juridiskai priverstas tai daryti net zinodamas, kad
>> bus eilini karta ispistas ir pasityciota is jo, kaip kliento.
>
> Viskas žinoma jau prieš n plius k metų. Pirmą auto parduoda pardavėjas, 
> antrą - servisas.
>
>>
>> Ir, btw, ne visi perka automobili tik garantiniam laikotarpiui,
>> yra dalis zmoniu, kurie perka automobili, pvz, 5 metams, kas
>> reiskia, kad dar 2-3 metus po garantinio jie vis tiek lankosi
>> firminiam servise.  Gal, kai aptarnavimus bus suinteresuotos
>> daryti ir vasios kontoros, tai tam tikra prasme atsiras galimybe
>> pas vasia pasidaryti pogarantinius remontus kokybiskai, kad
>> ir uz ta pacia kaina, bet, pvz, nestovint savaite eileje.
>
> Kai eilė pasiekė dviejų savaičių reikšmes, bent pas mus buvo padarytos dvi 
> pamainos
>
>>
>> Offtopic: ar tik ne Ryciui uzsakius bmw firmini lagamina ir
>> pralaukus kelias savaites kol krasta atves, atejus atsiimti,
>> martinaicio zmona ejus pro sali uzbliove "Mode, sita imu as,
>> klientui uzsakyk kita"?  Reiks kada Rycio paklaust ar tikrai
>> taip buvo, nes mano experiencas su jais yra toks, kad as siuo
>> mitu/legenda/padavimu linkes tiket.
>
> Ką padarysi, pas p. Jolantą savi pričiūdai, bet aš jau senokai ne prie 
> ko...
> Nepatinka, varai į Rygą ar WAW su savo BMW
>
>