Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Virus
Data: 2010-01-07 14:46:09
Tau kitas, man - ne. As saviskes varau pas dileri ir garantinio metu ir po garantijos.
Parduodant net nereikia aiskint kas buvo, kas ne - nuvaziuojam i dilerio servisa,
patikrina, parodo kas buvo daryta prie kokiu ridu ir daugiau klausimu nekyla. As
to paties noriu ir is kitu LT parduodamu auto - aiski istorija yra turbut vienintelis ju
privalumas pries atveztas.
Jei gryzt prie aptarnavimo pas dileri - as nelabai matau alternatyvu, ypac jei tai
sviezias modelis - dar pasirodys, kad tavo kemi jam elementaraus filtro vietoje
sandelyje neturi ir vazines po Vilniu jo ieskodami, o tu lauksi. Nepasitaike tokia
situacija? O man teko taip laukt. Buvo pikta, bet isvaziuot is serviso su isleistu
tepalu ir nusuktu filtru kiek kebloka :))) As jau nekalbu apie dalis, kuriu kemyje
irgi nebutinai bus, pvz. butent tokios zvakes, kuriu reikia. Ir isuks tai, ka tures.
Patikrinsi? O kai su nebetaip dirbanciu varikliu nuvaziuosi pas dileri ir jis ras ten
ne tokias zvakes ir pasius nx? Pabandyk bile ka susukt i koki Saab'a ir po to
islekus DI kasetei pradet kelt bangas del garantijos - kelia surast kompaso
nereikes :)
--
Virus