Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-07 15:00:28

"Virus" <gintarasr_NOSPAM@delfi.lt> wrote in message news:hi4l2h$hjq$1@trimpas.omnitel.net...
> , ypac jei tai
> sviezias modelis - dar pasirodys, kad tavo kemi jam elementaraus filtro vietoje
> sandelyje neturi ir vazines po Vilniu jo ieskodami, o tu lauksi. Nepasitaike tokia
> situacija?
>O man teko taip laukt. Buvo pikta, bet isvaziuot is serviso su isleistu
> tepalu ir nusuktu filtru kiek kebloka :)))

Nepasitaike. Pas mane sandeliuke guli dar 2 oro, 2 salono, 3 tepalo filtrai -beja cia rimtai:)
Anksciau rankos nenukrisdavo paskambinti ir paklausti ar tures vietoje ir atvaziuoti tada kada turi.

> As jau nekalbu apie dalis, kuriu kemyje
> irgi nebutinai bus, pvz. butent tokios zvakes, kuriu reikia. Ir isuks tai, ka tures.
> Patikrinsi?

Taip. Jei matau kad ne tos siunciu ant .. (teko karta, kai bande stebuklingas "brisk" isiulyti...)
Uzbegant klausimui uz akiu- zvakiu, filtro ir pan kodus zinau.

 >O kai su nebetaip dirbanciu varikliu nuvaziuosi pas dileri ir jis ras ten
> ne tokias zvakes ir pasius nx? Pabandyk bile ka susukt i koki Saab'a ir po to
> islekus DI kasetei pradet kelt bangas del garantijos - kelia surast kompaso
> nereikes :)
> --
> Virus

Nereikes. Nes buten SAAB ir eksplotuojama. Reikiamo modelio NGK kaip poteris AMEN.