Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-08 01:10:28
jojo, kurgi ne :)  Kaip cia taip saskaita rasysi atbuline data,
man irgi butu idomu zinoti, ypach noreciau i 2007 ir 2008
metus israsyti :)))))))))

Kaip shnypas jau ir minejo, tai galima paprasyti imones
pateikti irodymus, kad ji tokius tepalus apskritai turejo
savo sandelyje, patikrinti ar darbuotojas tai atlikes turejo
bent autosaltkalvio kvalifikacija ir t.t., zodziu - norint, yra
prie ko prisiknist ir patampyti, jei labai noro bus. O jei
klientas sukcius, tai kaip ir minejau - jokie servisai, nei
autorizuoti, nei neautorizuoti nuo skalbimo milteliu pylima
i varikli neapsaugos.