Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-01-07 17:15:03
vartotojams nehujoviau.

hujoviau aftermarket gamintojams. manau tiesiog martona gerokai papistu 
siuo atveju, nes pvz pagal analogija tai mes per metus apie 20 
printeriu nauju nuperkam klientams, mol musu kasetes juos sugadino, 
nors kiek ju po to parvaziavo pas mus tai nei vieno nebuvo neveikiancio 
butent del to. Ikishi originalia kasete, iskvieti meistra ir sutvarko 
pagal garantija.

On 2010-01-07 13:08:42 +0100, "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> said:

> nu tai apie ką aš ir kalbu - Euro komisijos rėkia, priiminėja 
> "sprendimu", o vartotojui vis hujoviau ir hujoviau.
> 
> "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message 
> news:hi4h4k$atc$1@trimpas.omnitel.net...
>> siaip tai iki dabar dusint bando aftermarketa OEM printeriu gamintojai. 
>> Pvz printeriu meistras esant printerio gedimui rades neoriginalias 
>> kasetes VISADA pasakys, kad tai ju kalte ir garantija nebegalioja (nors 
>> aisku, reikalas ne tame), chipus nuolat kaitalioja, didziausia 
>> aftermarketiniu chipu gamintoja turi virs 500 ieskiniu per metus ir 
>> t.t. ir pan.
>> 
>> bus idomu, kokios politikos laikysis Ninestar - vieni didziausiu 
>> aftermarketiniu kaseciu gamintoju kinai, kurie dabar pradeda gaminti 
>> savo printerius ir tampa OEM gamintoju realiai :)
>> 
>> On 2010-01-07 11:01:42 +0100, "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> said:
>> 
>>> nieko nebus, pamatysi. Atsimeni kaip garsiai ir prieš kiek metų rėkė 
>>> dėl spausdintuvų eksploatacinių medžiagų? Ir?
>>> 
>>> čia matau dirvą tik vienam - koks nors gamintojas gali pareikšt - 
>>> pirkit mūsų automobiliu, nes juo gali remontuot bet kas.
>>> 
>>> 
>>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message 
>>> news:hi4auv$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> sutinku.
>>>> 
>>>> taciau matau dirva ir kitai daug platesnei ateities diskusijai ir ES 
>>>> konkurencijos teises pletrai.
>>>> ne paslaptis, kad jau dabar daugelis gamintoju daro taip, kad remonta 
>>>> galima butu atlikti tik su spec irankiu. Ir tai techniskai nera butina- 
>>>> tikslas vianas- priristi klienta.
>>>> IMHO kazkada ateis laikas ir tkiu "patobulinimu" uzraukimui ir galbut 
>>>> net kazkokiu tai visuotiniu tech standartu priemimui.
>>>> Kad ir dede Vaasia nusipirkes SunChuiVciai pagaminta kompa gales viska 
>>>> tvarkyti- nes tiek reikalavimai sofrui, tiek kompui bus viesi ir 
>>>> privalomi visiems.
>>>> Zinoma gamintojai del to kryzium gulsis...
>>>> Ipatingai pamenant absurdiska ju bandyma visas auto dalis pakisti po 
>>>> autorinem teisem sauganciom aka dizaina...
>>>> Zodziu tai dar tik pradzia...
>>>> 
>>>> Beja galbut ir liudna pradzia- pasekmes greiciausiai bus tokios kad uto 
>>>> bus visiskai unifikuoti, skirsis tik zenkliukas ant kapoto...
>>>> 
>>>> 
>>>> Pagyvensim pamatysim...
>>>> 
>>>> 
>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message 
>>>> news:hi4agc$v4h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Arba priesingas atvejis. Kiek suprantu dabartiniai automobiliai - ne penki
>>>>> dantraciai. Ir aptarnavimas nera tik tepalu pakeitimas. Speju yra kruva
>>>>> darbu, kur atlikti reikia ne tik Vasios ziniu. Imkim elementaru pavizdi. Jei
>>>>> neklystu, kai kuriuose automobiliuose lempute nurodanti, kad servisas
>>>>> atliktas gesinama kompu - su kazkokio softo pagalba. Ir uzgesina Vasia ta
>>>>> lempute su softu "Cracked by Vasia pusbrolis". Ir uzsilenkia kompas po
>>>>> pusmecio. Pajungia dyleris savo kompa ir mato, kad kazkas kompa biski
>>>>> pakrekino. Ir cia jau plati dirva diskusijai - garantinis kompas ar ne.
>>>>> 
>>>>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų
>>>>> news:hi47mi$qcv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Taip jega.
>>>>>> Ir kol autorizuotas servisas neirodys kad tas tepalas blogas ir del jo
>>>>>> kazkas parejo- tas tepalas bus GERAS.
>>>>>> 
>>>>>> Kas IMHO labai sveikintina.