Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-01-07 18:41:33
visgi manau, klientas apsileidęs buvo jei šitaip gavosi..

"labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message 
news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net...
> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti
> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera.  Ne is geros
> valios suteikti klientui daugiau laimes yra nustatomi visokie
> apribojimai garantinese salygose.  Beje, nereiktu painioti ir
> gamintojo su pardaveju.
>
> Pvz, zinau jau net ne viena atveji, kai zmones atsisake pirkti
> bmw vien delto, kad atstovas yra krasta auto, nes ju servisas
> yra achujelinimo etalonas - "perdege lempute, pakeitem zibinta".
> Cia ne metafora, o realus atvejis.
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hi4jde$esr$2@trimpas.omnitel.net...
>> nes gamintojai gi dalbojobai lupikai, daro viską, kad iš paprasto žmogaus 
>> paskutinę kapeiką atimt.
>>
>> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message 
>> news:hi4i14$cdh$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Naivuoliai, na tai pabrangs pas visus pardavejus naujos auto atitinkamai 
>>> tiek, kiek jus ruosiates sutaupyti ant servisu ir vsio. Is kitos puses, 
>>> kodel gamintojas sukures produkta, turi  "veltedzius" sert nemokamai 
>>> savo "know-how" ? (as bent taip supratau, kad gamintoju atstovai turi 
>>> suteikti visa info apie aptarnavimus). Tai jei gamintojas sukures 
>>> agregata ir jo eksploatacijai reikalingus skyscius ir kitas detales, dar 
>>> turi pasirupint, kad rinkoje atsirastu "alternatyvu", nes irgi bus 
>>> apkaltintas, kad sukure produkta be pasirinkimo teises i aptarnavima? 
>>> Marazmai kazkokie, komunizmu kvepia, kur viskas "visu".
>>>
>>>
>
>