Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Rifas
Data: 2010-01-08 12:01:02
"labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message
news:hi6uvg$3u6$1@trimpas.omnitel.net...
> Tiek vasia, tiek bet kuris kitas vasia is autorizuoto nores
> atlikti kuo daugiau darbu ir kuo daugiau parduoti detaliu,
> todel suinteresuotumas rasti preteksta tiems darbams atlikti
> vis tiek islieka.

suinteresuotumas yra tol, kol "kvepia" babkem. Vasia bus suinteresuotas rast
tuos gedimus, uz kuriuos gales paimt babkes. Garantiniai gedimai jo
nedomina, nes jo servisas tokiu darbu negali atlikt.

> Kas liecia garantinius gedimus, kazin, ar ne autorizuoti servisai
> gales atlikti juos.

Garantinio laikotarpio metu atsiradusius gedimus gali pasalinti tik
garantijas suteikes autorizuotas atstovas. Vasios servisas cia ne prie ko.

  As nezinau, bet man pasirode, kad kalba cia
> eina pagrinde apie aptarnavimus, o ne garantinius gedimus?

 Ziurint is gamintojo puses, aptarnavimai yra garantiniu gedimu prevencija,
kad laiku pastebejus sugedusi mazga, ji pasalinti su minimaliom islaidom.
Vasios servisas nesuinteresuotas, kad gamintojas patirtu kuo mazesnes
garnatines islaidas.