Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-07 22:56:50
Tai kad nepadides tas garantinis fondas. Ash jau isivaizduoju situacija.
Ateini ash pas koki kewle ir sakau - va, uzsilenke mano karutis, po 80.000
km ekspluatacijos. O kewle isistato kiaules akis ir sako - Vasia tavo
automobili aptarnavo ne pagal gamintojo rekomendacijas, Ash aisku pamates
tokias naglas kiaules akis, galiu jo paklausti - o kas tau tai sake? O
kiaule man ir byloja - "Kaip teisingai tave aptarnauti, zinome tik mes
vieni. Kartais kai kam ir papasakojam, bet Vasios tar ju nebuvo. Todel
Vasia - tik sharlatanas ir nekosherinis pranashas ir visi jo veikimai - ne
aptarnavimas, o šums papas. Sekantis".