Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-08 03:00:43
pas mane po 10kkm ATE powerdisc'ai atrode jau
ant mirties slenkscio - vietomis nebebuvo ipjovu.

Mesos ant kaladziu po 8kkm (taip pat ATE) buvo
like ne daugiau nei 1/4-1/3, o feroro pavirsius su
tokiais mikroitrukimais.

Dabar bandau zimerman'us su ferodo premier'ais,
situacija geresne, bet irgi ne stebuklai.  Nesuprantu,
vaziuoti nemoku ar veza pas mus kazkokias levas
kalades/diskus :|   Supportai tvarkingi, sutepti, ir su
jais viskas ok.