Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Ignas
Data: 2010-01-08 10:57:46
cia tau citata is pranesimo spaudai, esancio pirmam poste:
"Atsižvelgus į visų automobilių gamintojų sudaromas sąlygas visiems
remontininkams (įskaitant ir nepriklausomus) gauti visą reikiamą techninę
informaciją, būtiną automobilių techninės priežiūros darbams tinkamai
atlikti, nėra pagrindo abejoti, jog, esant paklausai, visi nepriklausomi
remontininkai galėtų tinkamai ir kokybiškai atlikti automobilių techninės
priežiūros darbus."


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hi6pb2$ppb$1@trimpas.omnitel.net...
>o tu įsiskaityk į žodžius. "Garantinė priežiūra" ir "Vasia". Tai Vasia 
>suteikia garantiją ar gamintojas?
>
> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
> news:hi6o97$nv2$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei 
>> bus irodyta vasios kalte, gamintojas nuostolius atsiims is vasios. Vasia 
>> kita kart pagalvos ar atlikinet tokia patikra. Taip atsisijos tikrai 
>> kokybiskai dirbantys servisai, kuriu konkurencijos deka, garantinio 
>> aptarnavimo kaina turetu krist... Va ir isloshe naudotojas...
>>
>>
>> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message 
>> news:hi53u0$aa2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message 
>>> news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti
>>>> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera.
>>>
>>> Na cia jau truputi demagogija. Sutinku, kad gamintojas/pardavejas 
>>> suinteresuotas kuo didesniu pelnu. Bet sioj vietoj siulau paziuret is 
>>> kitos puses: parodykit man zmogu, kuris parduodamas produkta (savo 
>>> sukurta ar atstovaudamas gamintoja), prisiima garantinius 
>>> isipareigojimus, bet produkto prevencine apziura ir aptarnavimus 
>>> garantijos metu patiki "nepriklausomiems remontininkams" ? Situacija: 
>>> atvaziuoja zmogelis pas nepriklausoma remontininka aptarnavimui, jis 
>>> atliekamas, nepastebima klibanti/sugedusi detale. Po kurio laiko kliento 
>>> a/m sustoja del pastarojo nepastebeto gedimo, ko pasekoje jis kreipiasi 
>>> i gamintoja/atstova, kad pasalintu garantini gedima. Gamintojas su 
>>> dziaugsmu sutvarko a/m, pakeisdamas nemokamai ne tik pirmine sugedusia 
>>> detale, bet ir del jos kaltes sugadintas kitas detales. Katras apsiimtu 
>>> tokios prekybos?
>>>
>>>
>>>
>>
>>