Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Ignas
Data: 2010-01-08 11:00:01
zinant tavo uzsiemima, vistiek drysciau abejot...


"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message 
news:hi6ror$u15$1@trimpas.omnitel.net...
> Garantija teikia Zibintas.
>
> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> parašė naujienų 
> news:hi6rne$tu3$1@trimpas.omnitel.net...
>> garantija teikia peugeot, garantine prieziura zibintas, o kuo vasia 
>> prastesnis uz zibinta?
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:hi6pb2$ppb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>o tu įsiskaityk į žodžius. "Garantinė priežiūra" ir "Vasia". Tai Vasia 
>>>suteikia garantiją ar gamintojas?
>>>
>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>> news:hi6o97$nv2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tai tokiu atveju gamintojas ir tegu peshas su vasia - kas kaltas... Jei 
>>>> bus irodyta vasios kalte, gamintojas nuostolius atsiims is vasios. 
>>>> Vasia kita kart pagalvos ar atlikinet tokia patikra. Taip atsisijos 
>>>> tikrai kokybiskai dirbantys servisai, kuriu konkurencijos deka, 
>>>> garantinio aptarnavimo kaina turetu krist... Va ir isloshe 
>>>> naudotojas...
>>>>
>>>>
>>>> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message 
>>>> news:hi53u0$aa2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in 
>>>>> message news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti
>>>>>> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera.
>>>>>
>>>>> Na cia jau truputi demagogija. Sutinku, kad gamintojas/pardavejas 
>>>>> suinteresuotas kuo didesniu pelnu. Bet sioj vietoj siulau paziuret is 
>>>>> kitos puses: parodykit man zmogu, kuris parduodamas produkta (savo 
>>>>> sukurta ar atstovaudamas gamintoja), prisiima garantinius 
>>>>> isipareigojimus, bet produkto prevencine apziura ir aptarnavimus 
>>>>> garantijos metu patiki "nepriklausomiems remontininkams" ? Situacija: 
>>>>> atvaziuoja zmogelis pas nepriklausoma remontininka aptarnavimui, jis 
>>>>> atliekamas, nepastebima klibanti/sugedusi detale. Po kurio laiko 
>>>>> kliento a/m sustoja del pastarojo nepastebeto gedimo, ko pasekoje jis 
>>>>> kreipiasi i gamintoja/atstova, kad pasalintu garantini gedima. 
>>>>> Gamintojas su dziaugsmu sutvarko a/m, pakeisdamas nemokamai ne tik 
>>>>> pirmine sugedusia detale, bet ir del jos kaltes sugadintas kitas 
>>>>> detales. Katras apsiimtu tokios prekybos?
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>