Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-01-08 01:00:09
siaip as skaitau visa sita treada ir bandau suprasti, kurioje vietoje 
cia kazkas tikisi martone ar panasiai sutaupyti.

jei jau nauja ir garantine mashina, tai po garantijos veikiausiai bus 
perkama kita nauja - vot ir atsigrosi "uz lojaluma" is dilerio uz 
brangesnius remontus didesne nuolaida.

arba pasiimsi mashina testdraivui pilnu baku benzo grazhinsi tusciu - 
vat jums prashom ir tie 200 litu kur permokejot.

tas ant to isheina, o nervu pas oficialu susitaupo.

On 2010-01-07 23:55:00 +0100, "labay aktualus" 
<promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> said:

> tamsta matau nenori suvokti, kad ne visi klientai ismano apie
> savo automobili tiek, kiek tamsta.
> 
> Jei tau stomatologas plombuodamas danti prides ne plombos,
> o arklio meshlo ir tada priblombuos, tamsta gal irgi liksi kaltas,
> arba kitaip, "apsileides", kad laiku neuzuodei klastos? :) O gal,
> tavo manymu, einant pas stomatologa dar reikia vestis ir savo
> draugeli kartu, kuris "raukia apie dantis"? :)
> 
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
> news:hi52rt$8nh$1@trimpas.omnitel.net...
>> visgi manau, klientas apsileidæs buvo jei ðitaip gavosi..
>> 
>> "labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message
>> news:hi52jv$89h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti
>>> pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera.  Ne is geros
>>> valios suteikti klientui daugiau laimes yra nustatomi visokie
>>> apribojimai garantinese salygose.  Beje, nereiktu painioti ir
>>> gamintojo su pardaveju.
>>> 
>>> Pvz, zinau jau net ne viena atveji, kai zmones atsisake pirkti
>>> bmw vien delto, kad atstovas yra krasta auto, nes ju servisas
>>> yra achujelinimo etalonas - "perdege lempute, pakeitem zibinta".
>>> Cia ne metafora, o realus atvejis.
>>> 
>>> 
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:hi4jde$esr$2@trimpas.omnitel.net...
>>>> nes gamintojai gi dalbojobai lupikai, daro viskà, kad ið paprasto
>>>> þmogaus paskutinæ kapeikà atimt.
>>>> 
>>>> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message
>>>> news:hi4i14$cdh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Naivuoliai, na tai pabrangs pas visus pardavejus naujos auto
>>>>> atitinkamai tiek, kiek jus ruosiates sutaupyti ant servisu ir vsio. Is
>>>>> kitos puses, kodel gamintojas sukures produkta, turi  "veltedzius" sert
>>>>> nemokamai savo "know-how" ? (as bent taip supratau, kad gamintoju
>>>>> atstovai turi suteikti visa info apie aptarnavimus). Tai jei gamintojas
>>>>> sukures agregata ir jo eksploatacijai reikalingus skyscius ir kitas
>>>>> detales, dar turi pasirupint, kad rinkoje atsirastu "alternatyvu", nes
>>>>> irgi bus apkaltintas, kad sukure produkta be pasirinkimo teises i
>>>>> aptarnavima? Marazmai kazkokie, komunizmu kvepia, kur viskas "visu".