Tema: Piktas ir blogas servisas - komentas neoficialus
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-01-08 01:51:16
biski pakomentuosiu :) zr.žemyn

-- 
'(oo)'


"labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message news:hi5qn6$5q7$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Galu gale, galbut, autorizuoti pagaliau susirupins tuo, kad is
> tikro klientas _NORETU_ atvaziuoti pas juos del kokybes,
> o ne butu juridiskai priverstas tai daryti net zinodamas, kad
> bus eilini karta ispistas ir pasityciota is jo, kaip kliento.

Viskas žinoma jau prieš n plius k metų. Pirmą auto parduoda pardavėjas, antrą - servisas.

> 
> Ir, btw, ne visi perka automobili tik garantiniam laikotarpiui,
> yra dalis zmoniu, kurie perka automobili, pvz, 5 metams, kas
> reiskia, kad dar 2-3 metus po garantinio jie vis tiek lankosi
> firminiam servise.  Gal, kai aptarnavimus bus suinteresuotos
> daryti ir vasios kontoros, tai tam tikra prasme atsiras galimybe
> pas vasia pasidaryti pogarantinius remontus kokybiskai, kad
> ir uz ta pacia kaina, bet, pvz, nestovint savaite eileje.

Kai eilė pasiekė dviejų savaičių reikšmes, bent pas mus buvo padarytos dvi pamainos  

> 
> Offtopic: ar tik ne Ryciui uzsakius bmw firmini lagamina ir
> pralaukus kelias savaites kol krasta atves, atejus atsiimti,
> martinaicio zmona ejus pro sali uzbliove "Mode, sita imu as,
> klientui uzsakyk kita"?  Reiks kada Rycio paklaust ar tikrai
> taip buvo, nes mano experiencas su jais yra toks, kad as siuo
> mitu/legenda/padavimu linkes tiket.

Ką padarysi, pas p. Jolantą savi pričiūdai, bet aš jau senokai ne prie ko...
Nepatinka, varai į Rygą ar WAW su savo BMW