Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-07 18:50:19
tai jei uzpuvo supportai, atvaziuos i garantini ir pareiskus
pretenzija servisas nustatys, kad tepalas buvo ne tas, kuri
priklauso naudoti ir pasakys - viso gero.

Velgi, kas cia per xujnia, kad tas gamintojas tik savo tepala
promina?  Tegul padaro taip, kad tiktu ir kitu gamintoju
tepalai.   Pridaro closed-standard technologiju, paskui kaip
preteksta priristi pirkejui naudoja ir tiek.