Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-01-07 12:55:25
nemanau kad atsiras tokiu protingu kurie pas vasia garaze keis dirzeli
kokiai naujai auto. bet pasikeisti tepalus ir filtrus beigi daugumoj
atveju kaladeles, kai nereikia specialaus tepalo is kosmoso pargabento
galima nebutinai pas dileri uz 2x brangiau. jei durnas esi an tiek kad
vaziuot pas vasia i garaza tai neturi ir tos naujos auto. o kad
nuvaziuot i padoru servisa ir sumoket uz taip pat gera tepala be bmw ar
audi zenkliuko trecdaliu pigiau ir 2x pigiau uz darba nematau problemos