Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-01-07 20:07:30
o ką daryt?
nors pats ir ne servise dirbu, šalia, bet prisižiūriu tokių čiūdų, kad net nežinai, tyliai verkt ar jau balsu raudot... :)

...šalia mano kabinetuko įsikūrė serviso vadovas. Pastačius ten ir dar keliose vietose kameras, galima būtų tokius serialus sukti, kad visi realybės šou blanktų ...gal net pats vėl nusipirkčiau durnadėžę :)

--
'(oo)'