Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-08 08:38:22

"labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> parašė naujienų
news:hi5pl4$584$1@trimpas.omnitel.net...
> jojo, kurgi ne :)  Kaip cia taip saskaita rasysi atbuline data,
> man irgi butu idomu zinoti, ypach noreciau i 2007 ir 2008
> metus israsyti :)))))))))

Paprastai - ar kewle prashys mane pateikt visa apskaita patikrinimui? Va tai
faktura - dziaukis.

> Kaip shnypas jau ir minejo, tai galima paprasyti imones
> pateikti irodymus, kad ji tokius tepalus apskritai turejo
> savo sandelyje, patikrinti ar darbuotojas tai atlikes turejo
> bent autosaltkalvio kvalifikacija ir t.t.,

Firma gali pasiusti keule nx. Ir keule negali pasakyti klientui, kad ivykis
negarantinis, nes kaladeles keitusi firma nepateike savo prekiu likuciu
ataskaitos. Kas yra shaltkavio kvalifikacija - ash isvis nezinau.