Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-08 12:39:27
"Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message 
news:hi6vou$567$1@trimpas.omnitel.net...
> suinteresuotumas yra tol, kol "kvepia" babkem. Vasia bus suinteresuotas 
> rast tuos gedimus, uz kuriuos gales paimt babkes. Garantiniai gedimai jo 
> nedomina, nes jo servisas tokiu darbu negali atlikt.

tai vat dar ir neaisku, ar gali, ar negali. Tu esi tuo tikras, kad negali?

> Garantinio laikotarpio metu atsiradusius gedimus gali pasalinti tik 
> garantijas suteikes autorizuotas atstovas. Vasios servisas cia ne prie ko.

kodel taip manai?  As tai nezinau, nes nemaciau niekur parasyta nei taip,
nei kitaip :)

> Ziurint is gamintojo puses, aptarnavimai yra garantiniu gedimu prevencija, 
> kad laiku pastebejus sugedusi mazga, ji pasalinti su minimaliom islaidom. 
> Vasios servisas nesuinteresuotas, kad gamintojas patirtu kuo mazesnes 
> garnatines islaidas.

Cia viskas ka rasai yra tik tuo atveju, jei vasia negali atlikti garantinio 
aptarnavimo.
Bet net ir tokiu atveju, nepyk, bet nusisneki.  Trumpai - kodel tau atrodo,
kad autorizuotas servisas yra suinteresuotas, kad gamintojas patirtu kuo
mazesnes garantines islaidas? (kurios, beje, nugula ne i kieno nors kito,
o i to pacio autorizuoto kisene) :)  Klausimas retorinis.