Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Rifas
Data: 2010-01-07 23:09:01
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hi5hqi$t9g$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kad nepadides tas garantinis fondas. Ash jau isivaizduoju situacija.
> Ateini ash pas koki kewle ir sakau - va, uzsilenke mano karutis, po 80.000
> km ekspluatacijos. O kewle isistato kiaules akis ir sako - Vasia tavo
> automobili aptarnavo ne pagal gamintojo rekomendacijas, Ash aisku pamates
> tokias naglas kiaules akis, galiu jo paklausti - o kas tau tai sake? O
> kiaule man ir byloja - "Kaip teisingai tave aptarnauti, zinome tik mes
> vieni. Kartais kai kam ir papasakojam, bet Vasios tar ju nebuvo. Todel
> Vasia - tik sharlatanas ir nekosherinis pranashas ir visi jo veikimai - ne
> [...]

tai cia neapgalvotas planas :) Ir palankus pardavejams. Bet tie, kurie
ruosiasi sutaupyti, tai taupys "normaliai". Vaziuos pas tuos, kurie "turi
informacija, gauta is kewles" ir, galimas atvejis, susitars taip, kaip jiems
bus pigiau. Gaus oficialu popiera, t.y. viskas legalu. O sh.. srebs
pardavejo garantinis, nes vasiai px, kad ten kazkas kliba.