Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2010-01-07 11:21:28
nu kodel taip ishkarto. o konpus ir panashei kas remontavoja? taipat ir
garantinius? taigi ne patys gamintojai ar ju dukterinei actovai.
pajami gerus specus, acibashlevoji uz dokumentacyje, padarai apmokymus,
gauni atatinkamas certifikacyjes ir aftarizacyjes ir pirmyn.
tik nefakatas kad povisko shitko galutiniam vartotojui nebus viskas brungeu
galugale ;)