Tema: Re: Piktas ir blogas servisas - komentas neoficialus
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-08 02:05:58
savo girti visi megsta, bet pats gi matei thread'a,
kur pasipiktines newsu lankytojas su skaiciais ir
faktais pyle shudu kamaza ant veho del darbu
vilkinimo, kai faktiskai paaiskejo, kad masina
atvarius sutartu laiku, ja is viso tik po dvieju
dienu buvo paziureta (o is tikro tai net ir gilintis
dabar nera prasmes, nes ne apie veho diskusija).

Griztant prie temos - pasiulymas vaziuoti i Ryga
tai toks truputi linksmas ;)  Zmonems gal bus
paprasciau nusipirkti kokia amorfiska toyota
boring modeli, kur nereiks vaziuoti darbo metu
palikti automobilio i Ryga tam, kad jam atliktu
aptarnavima/remonta, ypach, kai gyveni Vilniuje,
net ir su salyga, kad bmw automobiliai l. patinka.