Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-08 12:03:09
na, faktiskai uz garantinius moka gamintojas, jei tie
garantiniai labai isaugs - galvos, kaip tas islaidas
sumazinti - gaminti detales su didesniu resursu, deti
patvaresnius mazgus, ar tiesiog ivesti butino
kvalifikavimosi reikalavima (arba, jei tai nera leistina
pagal kokia nors ES direktyva - sukurti "nuolaidu"
sistema tiems, kas pas juos kvalifikuojasi, kad Vasia
arba bankrutuotu, arba darytu taip, kaip gamintojas
nori).