Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-07 14:27:02
Gamintojai gal ir dalbajobai, bet aparatura prie ju.  Del ne pas juos
pakeisto tepalo ar kaladeliu turbut garantijos radijui nepanaikins. Taciau
iskilus rimtesnei diskusijai, Martone ar pas Vasia pakeistas tepalas bus jau
pliusas dyleriui. Laisve - gerai, bet tik zmogui kuris turi galimybiu
ivertinti jos privalumus. Paskelbs spauda, kad dabar galima ne tik i baseina
nuo tramplyno uz pinigus shokinet, bet ir nuo stogo ant asfalto ir
nemokamai. 99 proc. supras, kad i baseina geriau, nors ir brangiau. Dabar
zmones zinos, kad vietoj 1000 Lt pas dyleri, galima moketi 300 Lt pas Vasia.
Naivu tiketis, kad perkant nauja karuti reikalaujama Nobelio premijos
pazymejimo kopijos. Be tinkamo aiskinamojo darbo atsiras kruva tokiu
taupytoju. Aisku, galima ziureti kaip i atranka - shokinetojai nuo stogo
greit isnyksta. Gal taip bus ir su durnais shoferiais, bet man vistiek ju
gaila...