Tema: Re: Garantiniu a/m savininkams gera zinia
Autorius: labay aktualus
Data: 2010-01-07 18:37:19
gamintojai elementariai siekia priristi klienta ir maksimizuoti
pajamas, cia nieko keisto ar stebuklingo nera.  Ne is geros
valios suteikti klientui daugiau laimes yra nustatomi visokie
apribojimai garantinese salygose.  Beje, nereiktu painioti ir
gamintojo su pardaveju.

Pvz, zinau jau net ne viena atveji, kai zmones atsisake pirkti
bmw vien delto, kad atstovas yra krasta auto, nes ju servisas
yra achujelinimo etalonas - "perdege lempute, pakeitem zibinta".
Cia ne metafora, o realus atvejis.


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hi4jde$esr$2@trimpas.omnitel.net...
> nes gamintojai gi dalbojobai lupikai, daro viską, kad iš paprasto žmogaus 
> paskutinę kapeiką atimt.
>
> "Rifas" <safir@nesafir.lt> wrote in message 
> news:hi4i14$cdh$1@trimpas.omnitel.net...
>> Naivuoliai, na tai pabrangs pas visus pardavejus naujos auto atitinkamai 
>> tiek, kiek jus ruosiates sutaupyti ant servisu ir vsio. Is kitos puses, 
>> kodel gamintojas sukures produkta, turi  "veltedzius" sert nemokamai savo 
>> "know-how" ? (as bent taip supratau, kad gamintoju atstovai turi suteikti 
>> visa info apie aptarnavimus). Tai jei gamintojas sukures agregata ir jo 
>> eksploatacijai reikalingus skyscius ir kitas detales, dar turi 
>> pasirupint, kad rinkoje atsirastu "alternatyvu", nes irgi bus 
>> apkaltintas, kad sukure produkta be pasirinkimo teises i aptarnavima? 
>> Marazmai kazkokie, komunizmu kvepia, kur viskas "visu".
>>
>>