Tema: Re: Cypos BMW supizdino
Autorius: ostapas
Data: 2017-08-21 08:41:57
http://www.autotoja.lt/toyota/wp-content/uploads/2016/06/MC-YARIS_17.05.29.pdf
Pasižiūrėk prie Active plus. Nėra standarte tų tavo langų.

"Caponi"  wrote in message news:on6rdt$eiv$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimas buvo apie japonų gamintojų sugebėjimus, į ką aš ir atsakiau.
O ką prarast gali bet kurio gamintojo pigiausios klasės baziniam modely, tai
gal nepradėkim, bijau, kad pas vokiečius atitinkamos klasės ir kainos
"premiumuose" bus dar liūdniau...

Nors, fak, kažkaip prieš Send paspaudžiant smalsu pasidarė:
https://www.toyota.com/yaris/features/mpg/1421/1424/1462

Taip, net pigiausioj komplektacijoj visi langai elektrinai, auto
akcentuojama tik vairuotojo langui

Palyginimui pas Polo matau tik "Electric windows, front", jei nieko
nepraleidau, gale elektros net opcijose nėra - matyt orientuota į saugumo
fanatikus, kaip CodeC'as :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i